Tuesday, May 03, 2011

Bell TV, Fox News North Part Ways

TORONTO – Quebecor’s Sun News was removed from the Bell TV satellite lineup at 10 a.m. this morning (Tuesday, May 3).

While the channel slot itself remains, the feed has been replaced with text telling customers that the channel “has been taken down at the request of the owners of Sun News."

Go through the link for details.

7 comments:

Reality Bites said...

I bet the text gets higher ratings than Sun did.

Robert McClelland said...

There's more to the story. Now SunTv is asking people to badger Bell to sign a deal with them.

bigcitylib said...

...which stirs up a little more media attention directed at their pathetically flailing little enterprise. I think their facebook site is still stuck at under 2,000 "friends".

Sixth Estate said...

You sound paranoid, but I can't think of a better explanation. Sheesh.

Maybe they're expecting to get worked into basic cable pretty soon anyways thanks to their upcoming friendly relations with the CRTC.

R. G. Harvie said...
This comment has been removed by the author.
R. G. Harvie said...

Well.. Didn't you know?

Sun was just a 24 hour unofficial election ad.

Kind of like David Suzuki..

Holly Stick said...

"Kind of like David Suzuki.."

What does that even mean? There is no equivalency. What a stupid remark.

Hey Harvie the evidence for AGW just keeps piling up:
http://wonkroom.thinkprogress.org/2011/04/29/tornadoes-irresponsible-denial/

http://www.cbc.ca/news/technology/story/2011/05/03/science-arctic-ice-melt-sea-level.html

http://news.discovery.com/earth/west-coast-sea-level-changes-in-the-wind-110503.html